donderdag 21 februari 2013

Inspiration + Trends | 3 favourites with Snug studio, HelloPillows and Fieldtrip

HelloPillow
In de 3 favourites van deze week blijf ik even in de pasteltinten... ik ben helemaal klaar voor de lente! Ik word erg blij van het zonnetje en de blauwe lucht, tijd om de lente al in huis te halen. Eergisteren liet ik een trendpost zien met inspiratie voor je interieur met groen, hout en bamboe. In deze drie favourites laat ik producten zien die me deze week zijn opgevallen. 

De kussens van HelloPillow uit Frankrijk zijn speels, stijlvol en krijgen een andere uitstraling door de linnen flappen om te slaan. Erg leuk idee met verschillende prints en kleuren. Neem een kijkje op de website voor een leuk filmpje!
De Snug vazen zijn van Snug. studio uit Duitsland en zijn gemaakt van karton en verkrijgbaar in dir mooie tinten wit, grijs en koper. De geometrische vazen vouw je zelf eenvoudig in elkaar en schuif je zo over een vaasje of flesje heen.


Lieve zomerse prints voor in de hal, slaapkamer of kinderkamer. Deze prints in mooie pastelgroen zijn van Fieldtrip. Neem een kijkje in haar Etsy shop voor een serie mooie prints in fijne zachte kleuren.

1 opmerking:

Ik vind het altijd leuk om te lezen wat jullie van de blog vinden. Laat dan ook gerust een reactie achter en ik reageer natuurlijk terug.