maandag 7 maart 2011

Reportage : Inspiratiereis naar Turkije (2)

Samen met mijn lief ben ik naar Turkije geweest, het land waar hij vandaan komt. Een kleine inspiratie rondreis door Turkije waarin we verschillende werelden zijn tegengekomen. Turkije is een prachtig land met veel kleur, diversiteit in geloof en cultuur en mooie landschappen. Een mooie balans tussen Oosters en Westers, ik heb dan ook veel inspiratie opgedaan voor Binti Home.


Merzifon
Merzifon is een Turks district in de provincie Amasya. Al die prachtige kleuren in deze stad vond ik geweldig en heb ik dan ook vastgelegd. Laat je inspireren door de prachtige pastelkleuren in combinatie met aardetinten in de stad Merzifon.




Fotografie : Styling en Interieur 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het altijd leuk om te lezen wat jullie van de blog vinden. Laat dan ook gerust een reactie achter en ik reageer natuurlijk terug.